Valentine's Day Pumping Heart
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Sabtu, 6 Oktober 2012

53

demam final exam!!! yeahhh!!
best betul!! setadi cam ape tah !!
ahahahahaha
hope sem depan dapat result y memuaskan aty semua pihak
agagagaga
and hope dapat duk dlam u
22 kupon aku kumpul oh
lo tak dapat siap lah
letih2 aku kumpul
tak main lah beli2 ney
PEMALAS jew yg RAJIN nak menghabis kan duit PTPTN sebab nak beli kupon
ahahahahaha betol tak ?!!
betol lah kan?!! (angguk angguk)
bagus.!!paham bahasa betol korang ney sume :)
and ag satu
aku dan kawan kawan terpaksa menebalkan muka untuk mendapatkan kekomfeman duk at kompleks dengan menyanyi depan rektor ... koir lah konon nyeeee..laka laka jew..tak de orang tepuk pun..sedehhhh!!! kalau tak dapat duk dalam sem depan, bersiap lah sesapa yg ckap komfem tu yee :) bukan nak serang, nak tanya jew...jangan takot jangan takot (geleng geleng) hahaha :) hidup tak perlu tegur org lain dengan meninggikan suara, mengetatkan muka dan mengerut kan dahi yg dh sedia berkedut itu :D
oke lah
takde entry pasal si dia utk kali ney
tengah mengumpul idea nak tulis apa
tungguuuuuuu cuti sem k?!!
ADIOS !!!


Lots of Love

0 budak omey-omey komen :):