Valentine's Day Pumping Heart
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Rabu, 26 September 2012

52

hye uolss
entry kali ney is about him again..again..and again!!
DAMN!!how i miss him badly
huwaaaa...skunk agak jarang contact dy
yelaa..dh jadi orang bekerjaya gituu
i swear!!i miss him fucking badly!!
masa untuk dengar suara dia malam2 jew
siang??dapat dengar jugak..pagi2 kejut dia bangun
dia nk p keja so kena lah kejut..mase tu je lah nak denga suara dia :(
itu pun tak sampai sejam
malam pun dapat denga suara dia dalam pukul 10 lebih..paling lewat dalam pukul 11.30
sedih weh..rase laen..LAEN SANGAT!!
i dunno how i feel right now
semangat pun tak berapa nak ada
berharap sangat dapat jumpa dia dalam masa terdekat ney
aduhh..camne nak kawen cepat ney kalau asyik macam ney
sikit2 sedih..sikit2 touching
ermmm..mane penah jauh camney
aku takut dia berubah
TAKUT SANGAT
tapi rasa tu hilang sebab dia selalu cakap dia sayang aku sangat2
aku pun same
sayang sangat...tak mungkin aku berpaling dari dia sebab orang lain (mana ada orang lain daaa -.-)
dan yang paling ketara is......
dia dah tak nyanyi untuk aku sebab GITAR TAKDA!!!
huh ..!!sadis betul rasa ...
i think i can kill myself
miss u my dear
gambar2 n video dia jew jadi pengubat rindu aku at dia
UNTUNGLAH SAPE PAKWE DIA DUK DEKAT!!

khas untuk SI DIA:

baby, 
i missing u badly dear..syg tak mampu nak ucapkan kat baby sebab syg selalu cakap ney dalam aty sayang..syg tak nak bby sedih..tak dapat nak fokus..pew2 pun syg tggu bby blek...cepat tau ..bape kali dah mmpi jumpa bby :'(

                                                                                                                                       UR LOVE,
                                                                                                                                       Tieyah Kamarudin
  


Lots of Love

0 budak omey-omey komen :):