Valentine's Day Pumping Heart
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Khamis, 31 Mei 2012

35


thanks yunk for replying my post earlier ..
awk sweet sgt..muahmuah!!
ok now out of topic
skunk nk cter sal penyanyi kesayangan ku
shah indrawan ismail aka tomok
skang dh jd bapa
alhamdulillah..selamat segala proses kelahiran putera sulung nye yg diberi nama Arrianshah Akid
jap ag upload pic si tembam yg omey2 ney k??
seyes!!gewam nk chobit pp dy y gebu tuh ^^
|
|
|
v


ini lah bby abam mok kte ^^


Lots of Love

34

huhuh.terharu nye dg kate2 syg...dalam bahasa budiman sweetnye.hhee.gatai syg ni nk tunang awal2...sabo ye syg.kalu duit bby cukup.bby trus kawen dgn syg.ape la nk jadi dgn ku ini...tk sbar2 nk kawen..hehe.org lain jgn dgki pulak.sy syg tieyah..syg sngat....dialah pompuan yunk ku syg sekali.tk da pompuan lain dh selain dia..kesian syg asyik kena marah je dgn bby...tpi tkpe..tiah tetap comel..bangga tiah..huhuhu..tata


Lots of Love

Selasa, 29 Mei 2012

33



sepanjang cuti sem 2 bulan ney ramai pulak kawan2 bertunang
terasa nk bertunang jugak lah (smbil gosok2 pipi)
tapi apa kan daya hanya mampu bertunang di FB sje ( sambil kepala hantuk at dinding..adoiii..sakettt)
nak tunang jugakkk
hukhuk (wt mke comel)
mesti best dh jadi tunang orang kan tawan2 ??
apasal kau gatai sgt ney tieyah??macam lah ainol tu nak tunang ngan kau !! -.-
ehhh..mestilah dia nak..ary tu dy ad ckp nak tunang nan kte..p kne tggu setahun dua ag lah
oke fine!!
ahahaha..dh2..berangan jew kje ko..p tengok noti FB tuh..dh menunggu tuu
kfine!!
seyes saya nak tunang ngan awak MOHD AINOL HAKIM yayang!!
huuuu
nakjugaknakjugak!!

insya allah lo ad rezeki kte tawen terus!!xyah tunang2..yey!!sonok nyee (lompat2 atas katil)
ahaha..over lah kau!!


p/s :: I LOVE U BUDAK GEDIK!! ^^,

Lots of Love

Selasa, 22 Mei 2012

32

dh 10 bulan dh
alhamdulillah
hubungan kita dh hampir setahun lamanya
baby,syg igt nak smbut our 1st anniversary nnti p cam xbole jew
yelah, bby kan belajar
syg pun same
xpelah..nanti rye kte dh janji nak pkai bju kaler sme kan?
hee..dengan ini syg nk cakap
SAYA SAYANG AWAK
;]

Lots of Love

Selasa, 15 Mei 2012

31

aq telah membuatkan seorang gadis menangis semalam.kesian dia..bukan niat ku untuk melukakan hati nya...kadang2 aq tidak mengerti akan diriku ini...syg bby mintak maaf..tenang hatiku berkata, melepaskan perasaan lega...adakah dia akan memaafkan aq...aq betul2 tidak sedar yunk aq telah menhancur kan hati nya...maaf kan bb syg.....sape la sy untuk meyakit kan hati mu.

tapi aq pelik..kenape bila aq marah aq terasa ingin menyakitkan hati nya...dan kenape bila melihat air matanya aq menjadi sebersalah...jahatnya aq ini...tidak sanggup untuk melukakan hati nye lagy..sayang,engkau la segala2 untuku ini dan kamu jugak la akan dpt membina kebahagiaan ku ini..
hehehe.tapi bila dpat melihat senyuman mu kembali,hati ku merasa cukup lega...kerana senyuman mu itulah yunk membuat semangat ku semakin teguh..semakin mencintaimu..
I LOVE YOU SAYANG
I MISS YOU CAYANG AND
I LATE YOU DARLING

kepada



NORATIEYAH YUNK KU SAYANGI.......



habis untuk hari ini

Lots of Love

Jumaat, 11 Mei 2012

30

malam ney menangis lagi
hanya kerana sedikit kekhilafan
kau membuat air mata ku menitis lagi
sayang
tahukah kau tentang perasaan ku kini?
ku rasa kan aku bukan apa2 bagi dirimu
diriku hanya kau perlukan di saat kau bosan
kau pergi di saat aku memerlukan dirimu
aku tak kau pedulikan
kenapa sayang?
bagaimana dengan hatiku?
tidak kah kau merasakan betapa perit untuk aku melalui semua ini?
seorang diri
tanpa dirimu
terima kasih di atas keperitan yg kau beri
aku boleh tersenyum
namun, tiada siapa yg tahu apa yg bermain di dalam hati ku
andai kau membaca nukilan ini
fikir lah
apakah nilai diri ini kepada diri mu
maaf dari ku di atas kekhilafan diri ini :'(

Lots of Love

Rabu, 9 Mei 2012

29


...HANYA DIA...

sayangg
syg dh bce yg bby post tu
terima kasih yunk
syg menangis bace post bby tu
syg terharu sgt2
syg jnji tak kan lukakan aty bby
syg akn jage aty bby
bby laa bf yg pling sweet yg syg pnah ada
i love u so much dear :)
syg akan jage bby
syg akn jge hubungan kte ney smpai ble2
syg akn tggu bby jdi yg HALAL utk syg
tak kire lah lme mne pom
aty syg tak kan penah berubah
sebab bby lah yg terbaik yg penah syg ada
terima kasih jage syg smpai sekarang
terima kasih jage hubungan kite ney smpai sekarang
insya Allah ble ckup setahun nanti kte jumpa k bby ?
kte bukak puasa sme2
hehe
I LOVE U SO MUCH BABY
MOHD AINOL HAKIM
U R THE BEST I EVER HAD

Lots of Love

28

Inilah yunk ku harapkan selama ini....kadang-kadang Aku berfikir, masih ada lagy kah cinta sejati di dalam dunia setelah sekian lame ditinggal oleh dia.walaupun sudah 2 tahun dia tggal kan aq.aq masih teguh dan berani untuk mencintai orang lain,.......inilah wanita yunk telah menyedar kan aq.name nye NORATIEYAH.....Pada mulanya aq kurang yakin untuk mencintai nye,kerana takut dipermain-mainkan oleh dia.

makin hari makin terasa..lebih cepat daripada dijangka..????hati ku dapat merasa kan seolah-olah masih ada cinta lagi di hati ku ini....ooooohhhh;sayu nye bila mendengar suarenye...walaupun dia tidak semirip dgn ex aq.tapi noratieyah lebih dari segala2.bukan macam betina yunk telah menyakitkan hati ku ini...
kini aq sedar.aq redo atas segale2nye..aq bersyukur kerana allah temukan aq dgn dia...sayang,bby akan jaga sayang dgn sepenuh hati bby...akan ku korban kan cinta bby kepada sayang...untuk melihat senyuman mu yunk membawa kebahagiaan itu..akan ku tunaikn janji ku ini kepadamu....i love u sayang...hehe.agak panjang cerita ku ini....ape boleh buat...dh ini yunk ku rasa....
aq ingat aq tidak dapat lagy cinta sejati..rupe2 nye masih ada lagi yunk bermain di hati ku ini...aq bersyukur dgn nikmat yunk allah berikan...thank sayang.bby akan cube untuk membahagiakan syg walaupun ada halanganYA,,,bby akan berjanji KEPADA sayang dan akan tunaikan janji ini.....

SAYA SAYANG AWAK NORATIEYAH BT KAMARUDDIN

SELALU MERINDUI AWAK..muahMUAH...MMMMMMMMMMMMMMMMU
UUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH

TATA...

Lots of Love

Isnin, 7 Mei 2012

27

Tuhan, jagakan dia
dia kekasih ku
kan tetap milikku
aku sungguh mencintai
sungguh menyayangi
setulus hatiku

#Mohd Ainol Hakim bin Hisham :)

Lots of Love

Selasa, 1 Mei 2012

26

syg..
jjur syg ckp syg syg sgt at yunk
syg rndu sgt at yunk
kte dh lme xwebcam kan
ble dpt jew webcam msing2 mke cm pe tah
happy sgt2
ase cm lme ngat xjmpe
heee
meh nak shayam cket mucuk yayang ney
mmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!
alamak!terlebih sudah :D


Lots of Love