Valentine's Day Pumping Heart
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Isnin, 6 Mei 2013

65

Dan dapat menjaga adik dgn baik...ehhh lari topik pulak kan ..sdp2 je ber cerita ...hehehehe..
      Saya sayang awk sangat  atieyah..bila yayang tk dapat melihat wajah syg rase seolah2 macam hidup ini tidak bermakna bagiku...itu bwu tk dapat tengok wajah.....KAlu tk dapat dengar sore ase nak nangis je ..punya la besar nye kasih sayang  yayang kepada awak bby...yayang pun taw dan dapat rasekan yunk sayang pun berperasaan same macam bby...Bila dapat tengok wajah sayang hati ini pandai berkata2..macm2..
        Dia kate awk comel cute...indah nye dapat  melihat wajah mu hari2...inila kuasa tuhan yang maha esa lagi maha penyayang...kalu kita gune sebetul2nya hati kita ini isyakallh..kita akan paham hati seseorg bila kita dapat rase yunk diri kita akan memberi kebahagiaan kepade dia...
         Dan yang paling aq suke usik  dia,bila dia ka
  tieyah:yayang
  hakim:ye bby...
  tieyah:yayang sayang bby tak?
  hakim:gila tk syang bby,yayang syang sngat kan bby.bagi yayang,bby la nyawa bby dan harapan bby nk
             menjadi lelaki yang berguna dn menjadi suami yang bertggungjawap...
  tieyah:eiii..suke nye suke nye...bby pun syang sngt bucuk2 nie...thanks sbb ade dalam hidup bby ni..
  hakim:same2..
     
         Dan paling aq suka bila merajuk..aku akan pujuk dgn ayat yunk paling dia nk dngr...bila malm selalu je gayot..ade satu malm dia kol aq tk agkat pun ..smpi lebih 50 kali..last2 aku agkat jgk...sbb nk tngk bby merajuk.dn ingin melihat keadaan dia bila kekasih ati dia tdk mengangkat telifon..
        sore manje di a pun bermula;
         tieyah:yayang,yayang pergi mane tk angkat telefon bby,,,
         hakim:yayang tak pegi mane pun, tido je..lagi pun malas la nk dngr sore syng..
        >dan dengar sore dia macam nk nangis je.mase itu la yunk rase untung nye dapat awk sbb meyayangi sy dgn sepenuh hati awk ..seterusnya;

       tieyah:sampai ati awak buat sy macam ni..ape salah sy pade awak,ape yunk buat awk jdi macam ni...
   >hati ku rase yunk bby ini seorang yung penyayang..seterusnya;
       hakim:ala bby,yayng bukan saje tknk agkat.yayang nk tngok bby nie betol ke syg yayang ni..nk tngok
                 sggp ke hidup dgn seorg leaki yang nakal macm yayng ni.
       tieyah:kalu yepun  jgn wat bby risau...bby syg kan yayang..syg sngt2.
       hakim:yelah2 yayng janji tk wt macam 2 lagi ye bby...sayang bby...i love you muah...
       tieyah:janji?ilove you too muah..
       hakim:janji sayang...jom la kita cakap2,rindula nk dngr sore bby yang merdu 2.
       tieyah:eeii ngade nye budak busyuk ni..geram nak cubit pipi tembam niee..
   
>sekian ini sajalah dapt ku mencerita kan tentang  diri saya dgn kekasih hati sy yang paling sy syg,atieyah..
   bagi di luar sne,jadilah lelaki macam saya bagi lelaki yang payah nk paham aty awek nye..
  dan bagi pompuan lak jgn la marah2 kan pakwe 2.kalu dia wt salah cube la ckp baik2.insallah hubungan kamu misti lame smpi la kamu sume berkawen....  
                                          TAMAT......ISI HATI MOHAMAD AINOL HAKIM BIN HISHAM


                                              I LOVE YOU BBY
                                              I MISS YOU BBY

                                               MUAH,MUAH,MUAH
                         MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMuuuuuuuaaaaaaaaahhhhhhhhH

                   






 
                                                               


Lots of Love

0 budak omey-omey komen :):