Valentine's Day Pumping Heart
BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »


Ahad, 25 November 2012

56

sedihhhhh T_T

dear sayang,
maafkan kite sebab dah wat sayang terasa
kite bukan tak suka dengar lagu yang sayang bagi tu
tapi bagi lah masa kita nak dengar lagu tu betul2
kata2 sayang yang sayang cakap tadi dah cukup buat kite terasa
and lagi 1, masa kite balik kampung baru2 ney
kite terasa sangat sebab sayang takde text kite
memang lah harapan nak gayut tu takde
tapi setakat text tu boleh laa
kite duk tunggu je text dari sayang tau
sampai nye hati sayang kan? hurmm
tau tak kite dah banyak kali cakap ngan mak kite yg kite nak balik
tapi mak wat tak tahu je
ajak buat tempoyak lagi adalah
sayang, kite nak awak tahu yang kita cinta, rindu, sayang kat awak
and maafkan kite sebab buat sayang demam
maaf yee?
sayang awak :*


Lots of Love

Rabu, 14 November 2012

55

sayang..
rindu sama kamoo
sedih sebab kita dah tak macam dulu
rasa lain je
kenapa eh??
ya allah, kuatkan lah hati ku untuk terus mempercayai dirinya di saat kami berjauhan
aku teramat merindui nya

:'(


Lots of Love